Cílem studie zábavního parku je turistické zatraktivnění konkrétní krasové lokality v jihoevropském státě Černá Hora. Designové i obsahové pojetí návrhu vychází z podstaty řešeného území, tzv. vrtače, který tvarově odpovídá rozsáhlému závrtu. Zábavní park Montenegro kombinuje veřejný prostor určený pro všechny generace s interaktivními herními prvky pro děti.
Studie přibližuje prostor vrtače ze dvou perspektiv. Přízemní obvodová cesta vede návštěvníky po konstrukci ve spirále na dno vrtače. Druhou možnost představuje zážitková herní cesta nad zemí. Pevné lávky ve výšce 3-7 m zde propojují herní buňky s velmi pestrou škálou interaktivního obsahu a pohybových výzev (optické iluze, labyrinty, šikmé plochy, síťová dobrodružství, 3D bludiště, bouldering aj.) Hlavní buňka v centrální pozici tvoří věž nesoucí v sobě také schodiště na dno vrtače. Do nejníže uloženého místa míří z obvodu útvaru navíc dvě terénní skluzavky v délce cca 15 a 8m.
Tématem parteru je „na dno a ještě níž“. V centrálním prostoru zábavního parku Montenegro se mohou návštěvníci prostřednictvím chytrých technologií podívat skrze ‘dalekohledy’ hlouběji pod zem z geologického hlediska, ale i do historie. Samotný střed parteru tvoří atrakce zvaná „černá díra“, která pomocí mechanických prvků a moderních technologií zprostředkuje pohled do samotného středu Země.